Vitaelife Pharma Omega 3 – arvamused, hind, kust osta, originaal, või on seda väärt?

[Total: 0    Average: 0/5]

Fitzgrave Power of Tobaccotobacco 7645 Vaatamisi 1 kommentaar

Kasu omega-3 on tuntud kõigile ja ei ole enam kahtlust. See rühm rasvhappeid leidub paljudes toiduainetes ja on äärmiselt oluline, et meie keha. Mis on nende kasuks, kus nad on ja kes omega-3 vajalik kõigepealt? Kogu see jutt artiklis.

sisu

Küllastumata rasvhapped

Küllastumata rasvhapped on kergesti oksüdeeruma ja ebastabiilse kuumtöödelda, nii neid sisaldavaid tooteid, siis on tervislikuma süüa toorelt. Lisaks saab neid leidub peamiselt taimset toitu.

Nõuetekohase tarbimist küllastumata rasvhappeid omavad paljud kasulikud inimlikke omadusi. Näiteks võivad nad kiirendada ainevahetust, aitab vähendada söögiisu ja vähendada tootmist stressi hormooni kortisooli, mis põhjustab ülesöömist.

Küllastumata rasvhapped jagunevad kahte suurde rühma sõltuvalt kaksiksidemete arvule süsinikuaatomite vahel. Kui lüliks on üks, hape on monoküllastumata, kui kaks või polüküllastumata.

Omega-3 kuuluvad gruppi polüküllastumata rasvhappeid. Inimese kehas neid ei toodetud ja seetõttu peetakse oluliseks. Kuuluvad paljud struktuurid – näiteks rakumembraanide epidermise mitokondrite; aitab eemaldada kahjulikke kolesterool, on võimas põletikuvastane toime.

Kasu omega-3

Rasedad naised ja lapsed

Raseduse ajal naised on sageli määratud omega-3. On mitmeid tõsise põhjuse.

Kõige olulisem polüküllastamata rasvhappeid riski vähendamiseks nurisünnituse ja välimus toksilisust raseduse hilisemas järgus, ja takistada ka depressiooni võimalikust tekkimisest ema. Eriti ohtlik toksilisuse, põhjustades lüüasaamist paljusid organeid ja süsteeme. Taustal seda haigust põevad neeru, maksa, närvisüsteemi, suurendab vererõhku ja turse.

mugaval allikas omega 3 on kalaõli, sest kala sisaldab rohkem rasvhappeid. Paljudest funktsioone, et see on kehal raseda, on järgmised:

  • normaliseerimine rõhul ja verevoolu
  • Protection veresoonte rakkudes
  • vähendamine võimalust arengu neuroos või stress

Omega-3 on positiivne mõju mitte ainult ema, vaid ka lootele. Nad tugevdada lapse tervist ning aidata kaasa tema nõuetekohast arengut takistavad probleemid seedesüsteemi. Ja esimestel elukuudel beebi sageli ette kalaõli ennetamisel rahhiidi.

sportlaste

Omega-3 peetakse oluliseks osaks toitumine mitmel põhjusel. Nad väidavad liigeste tervist, suurendada vastupidavust, vähendada riski haigestuda südame-veresoonkonna haigused, on toniseeriv mõju. Aga kõigepealt polüküllastamata rasvad on peamine energiaallikas iga sportlane.

Suhe kaalukaotus

Mitte öelda, et polüküllastumata happeid kaasa tõhusa rasvapõletamisprotsessi reserve. Aga nad on hästi vähendada söögiisu ja sellest tulenevalt tarbitud kalorite hulk. Seetõttu nõuetekohase oomega-3, kehalise aktiivsuse ja tervisliku toitumisega võib vähendada ülekaalust.

Naha

nahal omega-3 mõjutada ka. Nad on oluline mitmel põhjusel:

  • vajaliku taseme hoidmiseks kollageeni. Mis vanusest, tema summa on vähenenud, naha elastsuse on kadunud, keha ilmuvad kortsud. Omega-3 blokeerimisega selles protsessis.
  • tekkimise vältimiseks nahaallergiaid.
  • Aktiivselt hädas nahahaigused nagu akne või dermatiit. Inimestel dieet oli mingit probleemi puudumist polüküllastumata happeid, nagu haigused on palju harvem.
  • Omega-3 on võimsad antioksüdandid ja kaitsta nahka kahjulike õhuhapnik.
  • kaitsta keha depressiooni. Stress ja väsimus negatiivselt mõjutada kõiki süsteeme ja struktuure keha, sealhulgas nahka.

Suhe südame ja veresoonte

vereringe omega-3 on oluline, sest see eemaldada liigse kolesterooli. Kolesterool naastude ladestunud veresoonte seinad, vähendades nii nende elastsust ja takistades normaalset verevoolu. Omega-3 vähendab riski haigestuda põletiku südamelihas ja ateroskleroosi, annab aju ja organite normaalne verevarustus.

Suhe immuunsuse

Omega-3 on osa immuunsüsteemist rakumembraanid ning osalevad sünteesi eikosanoidid – ained, mis suunavad leukotsüüdid põletikukohtadesse. Lisaks polüküllastumata rasvhappeid osaliselt vastutav temperatuuritõus haiguse ajal, ja see on oluline hetk võitluses haigusega.

Suhe liigesed

Omega-3 positiivselt mõjutada kõhre ja luu kudedes. Polüküllastumata rasvad on seotud õige meeskondade moodustamine, suurendada liigese määrimine, tugevdada luid. Nad vähendada luumurdude lapsepõlve ja täiskasvanuea säilitada liigeste liikuvust ja vähendada võimalikke probleeme nendega.

Suhe lihaseid

Omega-3 mõju kasvule keha valkudest ja lihaskasvu sõltub selle sünteesi. Lisaks polüküllastumata happed on võime suurendada suurus mõned lihased ristlõikes.

Märgid puudust omega-3

puudujääk polüküllastumata rasvhapped on täheldatud enamiku maailma elanikkonnast, eriti elanike arenenud riikides. Põhjus on lihtne – vähem tähelepanu pööratakse looduslik toode, kiire ja mitte alati tervislik toit arvate lihtsamaks. Tarbimine rasvhapete merekala vähenenud, osalt selle hind ja kvaliteet. Ja kuna enamik omega-3 sisalduva kala, siis ei ole üllatav, et vähene polüküllastamata rasvad on muutunud massiliseks.

eeldada, et inimesel puudub omega-3 järgmistel põhjustel:

  • Probleemid nahka. Rasunäärmed on häiritud, nahk hakkab koor ja kuiv peas ja kõõm ilmub.
  • lihasnõrkus, valu ja prõks liigesed.
  • efektiivsuse kadu. Inimestel puudulikkusega omega-3, võib esineda probleeme mäluga, taju teabe. See on raske keskenduda, vabanemisest ja väsimus.
  • Nõrgenenud immuunsüsteemi. Kere resistentsus väheneb, inimene on vastuvõtlikum haigustele.
  • Vähendatud nägemine. Silmad hakkavad kuivama, põhjustades nägemisteravuse tilka.

Lisaks terviseprobleemid, puudumine omega 3 põhjused depressioon, halb meeleolu, närvilisus. Üksikisikud sel põhjusel isegi kogenud enesetapu.

päevamäära

normaalsele omega-3 organismis, piisab kaks või kolm korda nädalas süüa rasvase kala. Aga kui see ei ole võimalik, et täita iga päev nõue aitab täiendus.

Teatud arvu, mis peaks olema iga päev norm, ei. Iga teaduslik organisatsioon pakub erinevaid andmeid, kuid keskmine summa omega-3 on vahemikus 300-500 mg päevas täiskasvanud meestele ja naistele. Vastavalt Rospotrebnadzor päevane kiirus olema 800-1600 mg.

raseduse ja rinnaga toitmise vajavad 200 mg rohkem ületava ja keskmine nõudluse vastsündinu 50-100 mg.

Siiski on haigused, mille tarbimine päevas omega-3 tuleb parandada. Patsiendid, kellel on südamehaigus, on soovitatav, et 1000 mg päevas, ning inimesed altid depressioon – 200-2000mg.

Omega-3 ja kalaõli: mis vahet seal on?

Mõned inimesed arvavad ekslikult, et kalaõli ja omega-3 – üks ja sama. Tegelikult vahe neil on, ja üsna suur.

Kalaõli koosneb mitmest rasvlahustuvaid elemente, mis akumuleeruvad kalamaksaõli. Oma kompositsioon sisaldab glütseriide, polüküllastumata rasvhappeid omega-3 ja oomega-6. Pharmacy kalaõli koosneb peamiselt rasvhapete omega 3,6 ja vitamiinid A ja D.

Enamikus omega-3 sisalduva kalaõli. Aga polüküllastumata rasvade seda kogu sisu on väiksem kui kolmas, kõik ülejäänud – muud ained.

Application

Enamasti omega-3 on saadaval kapslitena. Nad laskuda apteek ilma retseptita, nii neid osta saab igaüks. Vaatamata sellele, enne peaksid konsulteerima spetsialistiga, et tagada ravimi ei kahjusta.

profülaktilise eesmärkidel täiskasvanud, ainult üks kapsel päevas söögi ajal või vahetult pärast seda. Ametisse peaks kestma mitte vähem kui kolm kuud, vastasel juhul tulemus ei pruugi olla.

Ravi eesmärgil, võib annust suurendada kahe või kolme kapslit päevas konsulteerides arstiga. Nooremad kaksteist aastat on vaja ka näha spetsialist.

Et vabaneda ebameeldivat maitset kalaõli suuõõnes, on soovitatav lisada dieeti happeliste puuviljamahlade, solo marineeritud või hapukapsas.

vastunäidustused

On juhtumeid, kus omega-3 on vastunäidustatud:

  • puhul liig vitamiin E
  • Kui te võtate preparaate, mis sisaldavad vitamiini E
  • Kui olete tundlik rasvhapped omega-3
  • Sallimatus omega-3
  • puhul allergiline reaktsioon püüda või toodetele.

kuidas õigesti kasutada rasvhapete?

Enamik häid tooteid, mis sisaldavad rasvhappeid toob oma töötlemata kujul, nii et soovitav on mitte neilt kuumtöödelda või oleks minimaalne. Et vältida probleeme puudumise tõttu polüküllastumata rasvhapped on soovitatav järgida järgmisi reegleid:

  • TANKIGE värskeid salateid taimeõli – praadimiseks nad kaotavad oma kasulikud omadused.
  • Ärge hoidke õli valguse ja isegi paremini neid leida pimedas konteiner.
  • Ostes eelistada ei ole külmunud, ja toores kala.
  • Pöörake tähelepanu pähklid – mõned tuumad sisaldab päevase kogusena rasvhappeid.

Kui läheneda ettevalmistamisel toitumine põhjalikult, sisalduvate rasvhapete toit on piisavalt pakkuda kogu oma keha. Lapse polüküllastumata happeid vaja poolteist kuni kaks korda vähem kui täiskasvanud, see on ka oluline mitte unustada.

Harm ja üleannustamise

Kui võtta oomega-3 võib olla kõrvalmõjusid. Näiteks mõnikord sümptomid sarnanevad manustamist – iiveldus, kõhulahtisus, ja isegi oksendamine. Inimesed kala allergia võib põhjustada turse, lööve kehal. Sellistel juhtudel peate lõpetama ja konsulteerima spetsialistiga nõu. Tõenäoliselt omega-3 tuleb asendada teise ravimiga.

üleannustamine, reeglina on negatiivse reaktsiooni. Isegi kui päevapalgamääras on ületatud, ei ähvarda organismis.

sisaldavad toidud omega-3

toote kõrge sisaldus omega 3 on rasvane kala. See nimekiri võib sisaldada forell, sardiinid, lõhe, lõhe, heeringas, hiidlesta ja makrell. Palju küllastumata rasvu ja mõned muud veealuse elanikku – auster, homaar, kammkarbid.

Lisaks kala, piisavas koguses oomega-3 sisalduva õlid – eriti rapsi ja oliiviõli, linaseemne, pähklid, lehtsalat, kapsas, brokkoli ja mõned kaunviljad.

Top 5 toidulisandeid

On palju tooteid, mis põhinevad polüküllastamata hapetega. Mitte palju erinevust, ainus erinevus on tootja ja annuse aine. Vaatamata sellele, et kümneid selliseid lisandeid, eriti populaarne Venemaal, omandada ainult paar:

  • Omacor. Saksa ravimi kõige sagedamini määratud täiskasvanute müokardiinfarkti riski. Selle päevane vajadus ainult üks kapsel päevas.
  • Vitrum Aeroobne oomega-3. Tehtud usas. Hoiab südameveresoonkonna haigused, võetakse üks kord päevas. Üks kapsel ravimi sisaldab 1 g oomega-3.
  • Doppelgerts on teine ​​täiendus Saksa tootmiseks. Üks annus sisaldab umbes 800 mg lõhe rasva.
  • Omeganol Forte on sisu oomega-3 ja oomega-6 rasvhapped. Toidulisandid hulgas eristub eelmise madalaim väärtus.
  • Nutrilite täiendus Ameerika Ühendriigid. Aktsepteeritud summas kaks kapslit päevas.
Viive Kangro
About Viive Kangro 97 Articles
Viive Kangro kohta võib öelda palju, kuid ennekõike on teada, et nad on ettekujutatavad ja hinnatud, loomulikult on nad ka täpsed, objektiivsed ja idealistid, kuid väiksemates annustes ja sageli rikuvad harjumused olla agoniseerivad. Kuid selle eelistav olemus on see, mis talle kõige paremini meeldib. Inimesed leiavad sageli ennast ja oma tajuvat olemust, eriti kui nad vajavad abi või toetust. Keegi ei ole täiuslik, ja Viive'il on ka palju vähem soovitavaid aspekte. Selle röövelliku iseloomu ja pettus tekitab palju kaebusi ja muudab selle vähemalt ebamugavaks. Õnneks tagab selle hindav laad, et see ei ole nii tihtipeale aset leidnud.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*