Acai Berry – arvamused, hind, kust osta, originaal, või on seda väärt?

[Total: 0    Average: 0/5]

Acai marjad on Brasiilia “superfruit.” Nad levinud Amazonase piirkonnas, kus nad põhitoit.

Kuid ta on hiljuti saavutanud populaarsuse kogu maailmas ja on kiitis oleks eriti kasulik tervisele ja heaolule.

See tumelilla puu kindlasti pakkides palju toitumise ja see võib isegi mõned kasu tervisele, sealhulgas 5 käesolevas artiklis kirjeldatud.

Mis AreAcai Berry?

Acai marjad on 1-tolline (2,5 cm) ümmargune puu, mis kasvab acai palmi puud vihmametsade Kesk- ja Lõuna-Ameerikas. Nad on tumelilla naha ja kollase viljalihaga ümbruskonna suur seeme.

, sest need sisaldavad šahtidesse nagu aprikoosid ja oliivid, nad ei ole tehniliselt marja, vaid luuvili. Siiski, nad nimetatakse tavaliselt marjad.

Amazon Acai Berry sageli kaasas sööki.

Et neid söödavad, neid leotatakse pehmendada sitke välisosa ja seejärel hõõrutud moodustamaks tumelilla pasta.

Neil on maalähedane maitse, mis on sageli kirjeldatud kui risti vahel murakad ja magustamata šokolaad.

FreshAcai Berry on lühike säilivusaeg ja ei ole väljaspool, kus neid kasvatatakse. Kuna ekspordi, neid müüakse külmutatult puuviljapüreed, kuivatati pulbri või pressitud mahla.

Acai marjad on ka mõnikord kasutatakse maitse toiduained, sealhulgas kapslites oad ja jäätis, samas kui mõned mitte-pakke nagu kehakreemid sisaldavad acai õli.

1. Nad toitainete tihe

Acai marjad on ainulaadne toitainete profiili puu, kui nad pisut kõrge rasva- ja vähese suhkrusisaldusega.

100 grammi külmutatud puuvilja viljaliha on järgmised toitainete jaotus (1):

  • Kaloreid: 70
  • Rasv: 5 grammi
  • Küllastunud rasva: 1,5 grammi
  • Carbs: 4 grammi
  • Sugar: 2 grammi
  • Fibre 2 grammi
  • A-vitamiin: 15% TAU
  • Kaltsium: 2% TAU

Vastavalt Venezuela uuringus Acai Berry sisaldada ka mõnel muul Mikromineraale, sealhulgas kroomi, tsinki, rauda, ​​vaske, mangaani, magneesiumi, kaaliumi ja fosfori (2).

Aga mõned acai võimsaim kasu tervisele pärit taim ühendeid.

Tuntuimaks üks nende seas on antotsüaniinid, mis giveAcai Berry nende tumepunaseks värvi ja toimivad antioksüdandid organismis.

Samuti võite leida Antotsüaniinide teiste sinine, must ja lilla toit, nagu mustad oad ja mustikad.

2. Nad koormatud Antioksüdandid

Antioksüdandid on oluline, sest nad neutraliseerida kahjulikku mõju vabade radikaalide kogu keha.

Kui vabu radikaale pole neutraliseeriti antioksüdante, nad võivad kahjustada rakke ja viia mitmete haiguste, sealhulgas diabeedi, vähi ja südamehaiguste (3).

Acai marjad on uskumatult suure koguse antioksüdante, kantimise välja teiste antioksüdant-rikas puuviljad nagu mustikate ja jõhvikate (4).

antioksüdandi sisaldus toitude tüüpiliselt mõõdeti hapnikuravi Neeldumine Capacity (ORAC) punktisumma.

Juhul acai, 100 grammi külmutatud pulp on ORAC of 15405, arvestades samas koguses mustikate on punktisummaga 4669 (4).

See antioksüdantne toime pärineb mitme tehase ühendite acai, sealhulgas antotsüaniinid (5, 6).

teadlased 2008 andis 12 söömata vabatahtlikele Acai viljaliha, acai mahla õunapüree või joogile ilma antioksüdantide neli erinevat korda ja siis testitud nende vere antioksüdantide (7).

Nii acai tselluloosi- ja applesauce reljeefne osalejate antioksüdant tasemel, mis tähendab, et antioksüdant ühendite acai on hästi imendub sooles (7).

See näitab ka, et acai viljaliha on parem allikas antioksüdante kui acai mahla.

3. Nad võib parandada kolesteroolitaset

Loomkatsed on näidanud, et acai aitaks kaasa kolesteroolisisaldust vähendades üld- ja LDL-kolesterooli (8, 9, 10).

Ja see on võimalik, et see võiks olla sarnane toime inimestele.

2011 uuringus osalenud 10 ülekaalulisuse täiskasvanute süüa acai smuutit kaks korda päevas ühe kuu. Üldine, neil oli koguhulk väheneb ja “halb” LDL-kolesterooli lõpus uuringu (11).

Siiski oli mõned puudused sellele uuringule. See oli väike, ei olnud kontrollrühma ja sai selle rahastamise esmaseks tarnija acai.

Kuigi on vaja täiendavaid uuringuid, siis on võimalik, et Antotsüaniinide acai võiks vastutada nende positiivset mõju kolesterooli taset, kuna uuringud on seotud selle taime ühendit parandamist HDL ja LDL-kolesterooli (12).

Lisaks acai sisaldab taimseid steroole, mis takistavad kolesterooli imendumist organismis (10).

4. Neil võib olla võimalik vähivastase toime

Kuigi keegi toit on magic kilp vähi vastu, mõned toiduained on teatavasti pidurdada vähirakkude vormimine ja levikut.

Mõlemad katseklaasi ja loomkatsetest ilmnenud selline vähivastane toime acai (13, 14, 15, 16, 17).

Hiirtel acai viljaliha on vähendanud esineb käärsoole ja põievähk (14, 15).

Kuid teine ​​uuring hiirtel leiti, et see ei olnud mõju maovähk (18).

Teadlased on leidnud, et acai võib olla roll vähi raviks tulevikus veel vaja on rohkem teadusuuringuid, sealhulgas ka inimestel.

5. Nad võib suurendada ajutegevus

Paljud taime ühendid acai võiks kaitsta oma aju kahjustuste kui vana sa oled (19).

Mitmed uuringud on näidanud sellist kaitsvat toimet lab rotid (19, 20, 21, 22).

antioksüdante acai neutraliseerida kahjulikke mõjusid Põletiku ja oksüdatsiooni ajurakkudes, mis võib negatiivselt mõjutada mälu ja õppimise (21).

Ühes uuringus acai isegi aitas parandada mälu vananemisel rotid (22).

Üks viise, mille puhul aju jääb terve on puhastamiseks rakud, mis on toksiline või enam ei tööta, seda protsessi nimetatakse autophagy. See muudab tee uutele närvid moodustamiseks, parandades suhtlust ajurakke.

Nagu te vananevad, see protsess toimib nii tõhusalt. Kuid laboratooriumkontrollid, acai ekstrakti aidanud stimuleerida selle “majahoidja” vastuseks ajurakkudes (23).

Võimalikud tagasilöökide toAcai Berry

Arvestades, et acai on terve, antioksüdant-rikas puu, seal ei ole palju puudusi süüa seda.

Kuid üks Hoiatuseks on mitte ülehinnata sellega kaasneb mõju tervisele punktile.

Kuigi esialgne teadusuuringud on paljutõotav, uuringuid selle mõju inimeste tervisele on väike ja vähe.

Seetõttu on oluline võtta tervise väidete soolaterakesega.

Samuti pidage meeles, et kui sa osta seda eelnevalt töödeldud tselluloosi, kontrollige koostisosa etiketil ja veenduge, et see ei ole lisaaineid.

Mõned püreed on väga suur hulk suhkrut.

Kuidas süüa Acai

Kuna freshAcai Berry on lühike säilivusaeg, nad peamiselt eksporditakse ja laialt saadaval kolme peamist vormid – püreed, pulbrid ja mahlad.

Mahla on koormatud antioksüdante, aga see on ka kõrgemaid suhkru ja puudulikud kiudaineid. Kuigi, kui filtriti mahla võib sisaldada vähem antioksüdante (7).

Pulber pakub kõige kontsentreeriti toitainete kogus, mis annab teile kiudaineid ja rasva, samuti taime ühendid.

öeldud, püree on tõenäoliselt parim viis nautida maitse ofAcai Berry.

sooritamine acai kaussi, sulanduvad demerkaptaniseerimata külmutatud marjapüreest veega või piimaga muuta see smuuti sarnast alust jaoks glasuuri.

Toppings võib sisaldada viilutatud puuviljade või marjade, röstitud kookoshelbeid, Pähklivõid, kakaoube või chia seemneid.

Võite teha kausi kasutades acai pulber. Blend see oma lemmik smuuti retsept, siis top lemmik add-ins.

Lõpptulem

Tänu oma kõrge antioksüdandi sisaldus, Acai Berry on palju potentsiaali kasu tervisele.

Nad koormatud võimas taim ühendid, mis toimivad antioksüdantidena ja võiks olla kasu oma aju, süda ja üldist tervist.

Samuti pakkuda tervislikke rasvu ja kiudaineid, mis muudab nad üldiselt tervislik toit.

Naudi acai nagu smuuti või kaussi, kuid olge lisatud suhkruid, mis on tihtipeale mahlad ja külmutatud püreed.

Viive Kangro
About Viive Kangro 97 Articles
Viive Kangro kohta võib öelda palju, kuid ennekõike on teada, et nad on ettekujutatavad ja hinnatud, loomulikult on nad ka täpsed, objektiivsed ja idealistid, kuid väiksemates annustes ja sageli rikuvad harjumused olla agoniseerivad. Kuid selle eelistav olemus on see, mis talle kõige paremini meeldib. Inimesed leiavad sageli ennast ja oma tajuvat olemust, eriti kui nad vajavad abi või toetust. Keegi ei ole täiuslik, ja Viive'il on ka palju vähem soovitavaid aspekte. Selle röövelliku iseloomu ja pettus tekitab palju kaebusi ja muudab selle vähemalt ebamugavaks. Õnneks tagab selle hindav laad, et see ei ole nii tihtipeale aset leidnud.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*